Strategic Marketing Planning for naxos-delivery.gr

Η naxos-delivery.gr είναι η πρώτη, τοπική, διαδικτυακή πλατφόρμα αναζήτησης, εύρεσης, σύγκρισης και παραγγελίας φαγητού ή ποτού, με απ’ ευθείας επικοινωνία με το κάθε συνεργαζόμενο κατάστημα.

Πρόκειται για μια ηλεκτρονική πλατφόρμα όπου ο ντόπιος καταναλωτής ή και ο επισκέπτης του νησιού μπορεί εντελώς δωρεάν να αναζητήσει, ανά κατηγορία φαγητού ή ποτού, τοπικά καταστήματα που εξυπηρετούν παράδοση κατ’ οίκον, να ανατρέξει στο μενού κάθε καταστήματος, να επιλέξει το προϊόν που επιθυμεί και να προχωρήσει σε τηλεφωνική παραγγελία απ’ ευθείας από το συγκεκριμένο κατάστημα.

Μέσα σε λίγους μήνες από την έναρξη της λειτουργίας της κατάφερε να εντάξει περισσότερες από 30 τοπικές επιχειρήσεις καφεστίασης που διαθέτουν οι ίδιες υποδομή για μεταφορά και παράδοση παραγγελιών.

Μέσω του στρατηγικού αυτού πλάνου, οι άνθρωποι της naxos-delivery.gr μπόρεσαν να αξιολογήσουν τις δυνατότητες και τις προοπτικές εξέλιξης κι ανάπτυξης της πλατφόρμας, έτσι ώστε το εγχείρημα αυτό να καταστεί επιτυχημένο.

Με τον ανταγωνισμό ήδη παρόντα στην τοπική αγορά της Νάξου, η υπηρεσία naxos-delivery.gr φιλοδοξεί να αναπτυχθεί και να καταστεί κερδοφόρα μέσα στο επόμενο χρονικό διάστημα, επιδιώκοντας την ενίσχυση του δικτύου συνεργαζόμενων επιχειρήσεων εστίασης, την αύξηση αριθμού χρηστών αλλά και χρήσης της υπηρεσίας από τον καταναλωτή, καθώς και την πιθανή άντληση εσόδων από συμπληρωματικές πηγές. 

Έτσι, προκειμένου οι άνθρωποι της naxos-delivery.gr να σχεδιάσουν τα επόμενα βήματα και να αποφασίσουν με ποιους τρόπους μπορεί να επιτευχθεί η ανάπτυξη και βιώσιμη λειτουργία της πλατφόρμας κρίθηκε σκόπιμη η εκπόνηση μιας μελέτης προτεινόμενου στρατηγικού πλάνου marketing.

Επικοινωνώντας μαζί μας, οι άνθρωποι της naxos-delivery.gr μάς παρουσίασαν την κατάσταση, την ανάγκη και τα ζητούμενα και ακολούθως μάς ανέθεσαν το σχεδιασμό ενός πλάνου.

Στο πλαίσιο αυτό, η ομάδα της OPEN UP Communications προχώρησε στην πραγματοποίηση δευτερογενούς έρευνας και στην αναζήτηση στοιχείων μέσω διαδικτύου, καθώς και μέσω εργαλείων ψηφιακών πλατφορμών (Google & Facebook), ώστε στη συνέχεια να καταρτίσει ένα ολοκληρωμένο πλάνο marketing και επικοινωνίας που περιελάμβανε:

  • Ανάλυση της τρέχουσας κατάστασης με αναφορές στον κλάδο, τις προοπτικές ανάπτυξής του, την αγορά, τον Ανταγωνισμό (situation analysis)
  • Παρουσίαση των δυνατών κι αδύνατων στοιχείων της πλατφόρμας (swot analysis)
  • Ανάλυση τμηματοποίησης και στόχευσης με παρουσίαση των χαρακτηριστικών των κοινών-στόχων της υπηρεσίας (segmentation-targeting)
  • Προτεινόμενη τοποθέτηση της πλατφόρμας στην τοπική αγορά (positioning)
  • Καθορισμός συγκεκριμένων, μετρήσιμων, ρεαλιστικών και χρονικών στόχων marketing και επικοινωνίας (S.M.A.R.T. objectives)
  • Προτεινόμενη στρατηγική και αναλυτικό πλάνο δράσεων που περιελάμβανε ενέργειες διαφήμισης, προώθησης πωλήσεων, δημοσίων σχέσεων και ψηφιακού marketing (strategic action plan)
  • Προτεινόμενος προϋπολογισμός (budgeting)

Μέσω του στρατηγικού αυτού πλάνου, οι άνθρωποι της naxos-delivery.gr μπόρεσαν να αξιολογήσουν τις δυνατότητες και τις προοπτικές εξέλιξης κι ανάπτυξης της πλατφόρμας, έτσι ώστε το εγχείρημα αυτό να καταστεί επιτυχημένο.

Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι για την επιτυχή ολοκλήρωση του έργου και για την αμέριστη αποδοχή κι ικανοποίηση από τους ίδιους τους ανθρώπους της naxos-delivery.gr για το εξαιρετικό αποτέλεσμα, τους οποίους κι ευχαριστούμε για την επιλογή τους να εμπιστευθούν την OPEN UP Communications.



Επισκεφθείτε τη σελίδα μας στο Facebook και βρείτε ενδιαφέρουσες λύσεις και προτάσεις για την επιχείρησή σας.