Συνεργασία με ένα τοπικό διαφημιστικό γραφείο

Για εσένα που ξεκινάς ένα νέο επιχειρηματικό project ή που ήδη δραστηριοποιείσαι και θέλεις να δεις την επιχείρησή σου, το κατάστημά σου, το γραφείο σου να μεγαλώνει και να επεκτείνεται ή να αυξάνει την πελατεία και τον τζίρο του, μια από τις βασικότερες προϋποθέσεις, εάν θες να πετύχεις, είναι η καλή φήμη.

Πώς όμως, θα ‘χτίσεις’ τη φήμη μιας μικρής, τοπικής επιχείρησης και πώς θα την κάνεις γνωστή στο κοινό που σε ενδιαφέρει; Πώς θα ‘πουλήσεις’ καλύτερα την εικόνα της, έτσι ώστε να πουλήσεις στη συνέχεια και τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που προσφέρεις; Με άλλα λόγια, πώς θα ‘χτιστεί’ το brand της επιχείρησής σου;

Υπάρχουν δυο τρόποι: ο ένας είναι να ασχοληθείς εσύ ο ίδιος, εάν προλαβαίνεις κι εφόσον γνωρίζεις από marketing κι επικοινωνία. Ο άλλος τρόπος είναι να προσλάβεις κάποιο εξειδικευμένο άτομο να κάνει αυτή τη δουλειά, κάτι που θα σε επιβαρύνει με περισσότερα λειτουργικά κόστη (μισθοδοσία, υλικοτεχνική υποδομή κλπ.).

Υπάρχει όμως και μια τρίτη δυνατότητα: να συνεργαστείς με ένα εξωτερικό γραφείο, που θα σου προσφέρει μια ολοκληρωμένη πρόταση προβολής κι ενίσχυσης της φήμης της επιχείρησης σου και μάλιστα με έναν πιο αποτελεσματικό και οικονομικό τρόπο.

Κι εδώ προκύπτει το ερώτημα: μια τοπική επιχείρηση, πού βρίσκει το σωστό συνεργάτη;
Και τι είναι καλύτερο; Η συνεργασία με μια μεγάλη διαφημιστική εταιρεία, αλλά απομακρυσμένη από την αγορά που λειτουργεί μια τοπική επιχείρηση ή με ένα τοπικό γραφείο;

Εάν πιστεύεις πως η καλύτερη λύση είναι η συνεργασία με μια διαφημιστική εταιρεία, με έδρα σε κάποιο μεγάλο αστικό κέντρο, ξανασκέψου το.

Ίσως η πιο ενδεδειγμένη λύση ειδικά για εσένα που έχεις μια μικρή, τοπική επιχείρηση, να είναι ένα διαφημιστικό γραφείο με έδρα στην περιοχή σου, που γνωρίζει καλύτερα την τοπική αγορά.

Γιατί;

1. Ένα τοπικό διαφημιστικό γραφείο κατανοεί καλύτερα την τοπική αγορά
Πολλές φορές οι στρατηγικές marketing αποτυγχάνουν γιατί δεν έχει γίνει σωστή στόχευση του κοινού που απευθύνεται κάθε επιχείρηση.
Ένα τοπικό διαφημιστικό γραφείο γνωρίζει καλύτερα την περιοχή, τα ιδιαίτερα δημογραφικά και κοινωνικά χαρακτηριστικά της τοπικής αγοράς, τους διαφορετικούς τύπους κοινού, τον τρόπο που οι καταναλωτές συμπεριφέρονται, σκέφτονται, ζουν, αλλά και τι τους αρέσει και τι τους ενδιαφέρει περισσότερο, τι καταναλώνουν και πόσο.
Έτσι, οι ενέργειες marketing θα προσαρμόζονται στα αντίστοιχα κοινά και θα έχουν μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα.
Εάν π.χ. επικοινωνείς με το κοινό σου μέσω social media ή εάν έχεις website, ένα τοπικό διαφημιστικό γραφείο θα σου βρει τα κατάλληλα μηνύματα για πιο πετυχημένα posts, τις κατάλληλες λέξεις-κλειδιά για πιο αποτελεσματικό SEO, και κατ’ επέκταση καλύτερη θέση στις αναζητήσεις μέσω Google, ενώ θα έχεις μεγαλύτερη απήχηση κι αναγνωρισιμότητα στα κοινά της περιοχής με πιο στοχευμένες καμπάνιες.

2. Ένας ντόπιος διαφημιστής θα σε εξυπηρετήσει καλύτερα
Είναι αλήθεια πως οι μεγάλοι διαφημιστικοί οργανισμοί έχουν μεγαλύτερες ομάδες, αλλά αυτό δεν σημαίνει πως λειτουργούν και πιο ευέλικτα.
Μερικές φορές είναι δύσκολη η συνεργασία, δεν βρίσκονται πάντοτε στη διάθεσή σου για να σε εξυπηρετήσουν ή να σου δώσουν λύση και είναι εξαιρετικά απίθανο να έχεις σε καθημερινή βάση απευθείας γραμμή επικοινωνίας με το μεγάλο αφεντικό.
Στο marketing και στη διαφήμιση είναι πολύ σημαντικές οι σχέσεις που χτίζονται μεταξύ του διαφημιστή και του διαφημιζόμενου κι έτσι με μια μικρότερη τοπική διαφημιστική εταιρεία, θα έχεις τη δυνατότητα να μιλάς πιο άμεσα με το ίδιο το αφεντικό και να συζητάς μαζί του θέματα που έχουν προκύψει ή τυχόν αλλαγές που θέλεις να γίνουν.
Επίσης, ένα τοπικό διαφημιστικό γραφείο συνήθως προσφέρει πιο ποιοτικές υπηρεσίες, μπορεί να έχει πιο ανατρεπτικές και δημιουργικές ιδέες και να προχωρά τις δουλειές πιο γρήγορα. Ακόμη, ένα τοπικό γραφείο μπορεί να λειτουργεί πιο ευέλικτα, να ανταποκρίνεται πιο άμεσα, με αποτέλεσμα να μειώνεται το κόστος και ο χρόνος υλοποίησης και παράδοσης ενός έργου.

3. Ένας τοπικός διαφημιστικός συνεργάτης μπορεί να σου προσφέρει συνέργειες σε τοπικό επίπεδο
Ένα ακόμη σημαντικό πλεονέκτημα που προσφέρει ένα τοπικό διαφημιστικό γραφείο είναι οι πιθανές συνέργειες με άλλες διαφημιζόμενες επιχειρήσεις της περιοχής και η ανάπτυξη ενός τοπικού δικτύου συνεργασιών.
Για παράδειγμα, ένα τοπικό διαφημιστικό γραφείο μπορεί να προσφέρει τη δυνατότητα σε δυο ή περισσότερες επιχειρήσεις-πελάτες του με κοινές στρατηγικές και στόχους, να πετύχουν καλύτερους οικονομικούς όρους σε πιθανές διαφημιστικές ή προωθητικές ενέργειες. Επίσης, θα μπορούσαν να αποκτήσουν διαφημιστικό χώρο ή χρόνο στα τοπικά Μέσα Επικοινωνίας σε καλύτερες τιμές ή ακόμη να αναλάβουν συνδυαστικά τη χορηγία μιας τοπικής ομάδας μέσα από ένα οικονομικά συμφέρον πακέτο.
Ακόμη, μπορεί να συμφωνηθεί η προβολή και προώθηση μη ανταγωνιστικών προϊόντων ή υπηρεσιών της μιας επιχείρησης μέσω των καναλιών της άλλης (π.χ. μέσω των social media ή μέσω του φυσικού καταστήματος ή μέσω του website της), εξασφαλίζοντας έτσι την προσέγγιση ενός πολύ συγκεκριμένου κοινού που μπορεί να την ενδιαφέρει.

4. Οι τοπικοί διαφημιστές έχουν καλύτερες σχέσεις με τα τοπικά Μέσα Επικοινωνίας
Οι Δημόσιες Σχέσεις αποτελούν ένα κρίσιμο εργαλείο επικοινωνίας για κάθε επιχείρηση με σημαντικά οφέλη, ιδιαίτερα στο ‘χτίσιμο’ μιας καλής φήμης.
Δυστυχώς, οι ευκαιρίες να καλυφθεί με ένα άρθρο ή με ένα advertorial ή με ένα ρεπορτάζ το story μιας τοπικής επιχείρησης σε έναν μεγάλο δημοσιογραφικό οργανισμό της Αθήνας ή σε ένα κανάλι εθνικής εμβέλειας είναι πολύ λίγες.
Σε αυτήν την περίπτωση είναι προτιμότερο να απευθυνθείς στα τοπικά Μέσα, καθώς έχεις περισσότερες πιθανότητες να σε καλύψουν δημοσιογραφικά και να αποκτήσεις δημοσιότητα.
Αυτό που έχει μεγαλύτερη σημασία όμως, είναι πως έτσι, θα προσεγγίσεις πιο αποτελεσματικά το κοινό που σε ενδιαφέρει περισσότερο και που δεν είναι άλλο από το τοπικό ακροατήριο στο οποίο απευθύνονται τα τοπικά Μέσα κι όχι ένα πανεθνικό κοινό.
Ένα τοπικό διαφημιστικό γραφείο συνεργάζεται συνεχώς με τους τοπικούς δημοσιογράφους, καθώς τους τροφοδοτεί με ενδιαφέρουσα ύλη σχετικά με νέους επιχειρηματίες, νέες ενάρξεις λειτουργίας ή νέες επιχειρηματικές ιδέες στην περιοχή, θέματα που πάντοτε αρέσουν στα τοπικά Μέσα.

5. Το οικονομικό όφελος από μια συνεργασία με ένα τοπικό γραφείο είναι ιδιαίτερα σημαντικό
Το κόστος μιας συνεργασίας με ένα διαφημιστικό γραφείο μπορεί να είναι πολλές φορές απαγορευτικό, γεγονός που οδηγεί πολλές επιχειρήσεις είτε να μην επενδύουν καθόλου στο marketing και την επικοινωνία, είτε να προσλαμβάνουν κάποιον να το αναλάβει.
Το τελευταίο όμως, σημαίνει πρόσθετες δαπάνες και κατά συνέπεια αύξηση του λειτουργικού κόστους.
Εάν όμως, συνεργαστείς με ένα εξειδικευμένο γραφείο και μάλιστα με έδρα στην περιοχή σου, τότε το κόστος μπορεί να μην είναι και τόσο απαγορευτικό. Γιατί;
Μπορείς να διαπραγματευτείς καλύτερα τους όρους συνεργασίας, να τους προσαρμόσεις στις δικές σου ανάγκες, να συνεργάζεσαι σύμφωνα με τις δυνατότητες σου και το budget σου, να χρειάζεσαι συγκεκριμένες υπηρεσίες ή να αναθέτεις συγκεκριμένα έργα ή τέλος, να πληρώνεις ακόμη και σε δόσεις.
Μην ξεχνάς πως ένα τοπικό διαφημιστικό γραφείο λειτουργεί πιο ευέλικτα, έχει λιγότερα κόστη, μπορεί να έχει εξωτερικούς συνεργάτες με χαμηλότερες χρεώσεις και κατά συνέπεια, λιγότερα έξοδα λειτουργίας, κάτι που μεταφράζεται σε οικονομικό όφελος για σένα.

6. Αναπτύσσεις δεσμούς εμπιστοσύνης μέσα από μακροχρόνιες σχέσεις συνεργασίας
Η συνεργασία με ένα τοπικό διαφημιστικό γραφείο μπορεί να εξελιχθεί σε μακροχρόνια σχέση εμπιστοσύνης, ακόμη και φιλίας.
Όταν έχεις γνωριστεί με τον τοπικό διαφημιστή κι έχετε χτίσει καλές διαπροσωπικές σχέσεις, υπάρχουν πολλές πιθανότητες αυτός να γίνει ένας αξιόπιστος συνεργάτης.
Αυτό θα σε οφελήσει, εάν π.χ. αλλάξεις κάποια στιγμή δραστηριότητα και χρειάζεσαι τις υπηρεσίες ενός διαφημιστικού γραφείου, αφού θα σε γνωρίζει καλύτερα, θα ξέρει τους στόχους και τις
απαιτήσεις σου, τις αξίες και τη φιλοσοφία σου κι έτσι δεν θα χρειάζεται να ενημερώσεις από την αρχή ένα καινούργιο διαφημιστικό γραφείο για ένα έργο, γλιτώνοντας συνεπώς χρόνο και χρήμα.
Με τον καιρό, διαπιστώνεις πως οι δουλειές που έχετε κάνει μαζί, σας συνδέουν ακόμη περισσότερο και οι επιτυχίες των διαφημιστικών έργων είναι προς όφελος και των δυο.

Εάν χρειάζεσαι λοιπόν, τις υπηρεσίες ενός διαφημιστικού γραφείου, τότε σκέψου μήπως η λύση βρίσκεται πολύ κοντά σου.

Η OPEN UP COMMUNICATIONS γι’ αυτόν ακριβώς το λόγο δημιουργήθηκε. Για να στηρίξει τις τοπικές επιχειρήσεις και τα τοπικά brands της Νάξου και των γύρω νησιών να ανοίξουν τους ορίζοντές τους σε όλη τη χώρα αλλά και στο εξωτερικό.
Για να έχεις έναν αξιόπιστο συνεργάτη που να κατανοεί τους στόχους και τις ανάγκες σου και μαζί σου να αναπτύσσει την κατάλληλη δημιουργική προσέγγιση, σύμφωνα και με το διαθέσιμο budget, ώστε τα χρήματα που επενδύεις να αποδίδουν και τελικά να σου αποφέρουν αυξημένα έσοδα.
Επικοινώνησε τώρα μαζί μας, πες μας τις ανάγκες σου κι εμείς θα σε βοηθήσουμε να ανοίξεις με επιτυχία τις πόρτες της επιχείρησής σου στους μελλοντικούς σου πελάτες.



Επισκεφθείτε τη σελίδα μας στο Facebook και βρείτε ενδιαφέρουσες λύσεις και προτάσεις για την επιχείρησή σας.