ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΚΗΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ MARINE DREAM - Open Up Communications
12068
post-template-default,single,single-post,postid-12068,single-format-standard,mkd-core-2.1.1,ajax_fade,page_not_loaded,,burst child-child-ver-1.0.1,burst-ver-3.4, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-6.7.0,vc_responsive
Marine Dream Seaside Hotel

Το ξενοδοχείο Marine Dream, που βρίσκεται στην παραλία της Πλάκας, μια από τις πιο όμορφες και ελκυστικές παραλίες στη Νάξο, ολοκλήρωσε μέσα στο 2021 εργασίες επέκτασης, αναβάθμισης κι ανανέωσης των χώρων υποδοχής, φιλοξενίας και τμήματος του περιβάλλοντος χώρου των καταλυμάτων.

Στο πλαίσιο αυτό, η λειτουργικότητα, η αισθητική και οι υποδομές του ξενοδοχείου βελτιώθηκαν σημαντικά, και σε συνδυασμό με έναν μοντέρνο Κυκλαδίτικο σχεδιασμό, ορατό τόσο στην κατασκευή όσο και στη διακόσμηση, δημιουργείται ξεκάθαρα στους επισκέπτες η εντύπωση ότι το Marine Dream είναι ένα σύγχρονο τουριστικό κατάλυμα, ικανό να προσφέρει ξέγνοιαστες και χαλαρές διακοπές, με ποιότητα διαμονής.

Για να γίνει όμως αυτή η εντύπωση ακόμη πιο δυνατή και η θετική αντίληψη του κοινού για το ξενοδοχείο να ενισχυθεί, κρίθηκε σκόπιμη η ανανέωση της ταυτότητας, προκειμένου πλέον και σε σημειολογικό επίπεδο να φανεί η αναβάθμιση και βελτίωση του καταλύματος.

Στη μελέτη του νέου λογοτύπου έπρεπε να ληφθεί υπόψη τόσο το profile του ίδιου του ξενοδοχείου, καθώς πρόκειται για μια μικρή σχετικά οικογενειακή επιχείρηση, όσο και τα χαρακτηριστικά του κοινού στο οποίο θέλει να απευθυνθεί μελλοντικά.

Έτσι, η επιχείρηση μάς ανέθεσε τον επανασχεδιασμό του λογοτύπου της, με διατήρηση του υφιστάμενου ονόματος.

Βασικός στόχος της ανανέωσης του λογοτύπου ήταν αφενός η σηματοδότηση ενός μοντέρνου σχεδιασμού, Κυκλαδίτικου τουριστικού καταλύματος κι αφετέρου ο εκσυγχρονισμός του, ώστε να συνάδει με τη δυναμική προοπτική επέκτασης της επιχείρησης και προσέλκυσης νέων πελατειακών ομάδων.

Στη μελέτη του νέου λογοτύπου έπρεπε να ληφθεί υπόψη τόσο το profile του ίδιου του ξενοδοχείου, καθώς πρόκειται για μια μικρή σχετικά οικογενειακή επιχείρηση, όσο και τα χαρακτηριστικά του κοινού στο οποίο θέλει να απευθυνθεί μελλοντικά.

Έτσι, προέκυψε η ανάγκη να προστεθεί στην ονομασία κι ένας ενδεικτικός περιγραφικός χαρακτηρισμός, ώστε να ενισχυθεί περαιτέρω η ταυτότητα και να σηματοδοτηθεί καλύτερα η κατηγορία και το επίπεδο του ξενοδοχείου.

Σε αυτό το πλαίσιο, η δημιουργική ομάδα της OPEN UP Communications προχώρησε στο σχεδιασμό αρχικών προτάσεων, όπου παρουσίασε και νέο προτεινόμενο περιγραφικό χαρακτηρισμό.

Με την πλήρη αποδοχή κι έγκριση της επιχείρησης, το ξενοδοχείο μετονομάστηκε σε Marine Dream Seaside Hotel, δίνοντας έναν ξεκάθαρο τόνο και ύφος ανανέωσης της ταυτότητας.

Σχεδιαστικά, η επιλογή που επικράτησε και εγκρίθηκε, χαρακτηρίζεται από απλές γραμμές, σε minimal τόνο, με χρώματα και γραμματοσειρά που εκπέμπουν έντονη διάθεση χαλαρότητας, εξοικείωσης, ευχαρίστησης, καλοκαιρινής αύρας και ήρεμων διακοπών, με μια ταυτόχρονη υποβόσκουσα ποιότητα με τη χρήση του χρυσού χρώματος, με το οποίο ταυτίζονται πολλά φυσικά, διακοσμητικά στοιχεία των χώρων υποδοχής και φιλοξενίας.

Από την άλλη, το blue black εκπέμπει έναν χαρακτήρα δυναμισμού, εγγύησης ποιότητας και ήθους, στοιχεία που διαμορφώνουν την ταυτότητα της ίδιας της επιχείρησης και των ανθρώπων πίσω από αυτήν.

Η ‘αφαιρετική’ όψη των πανιών ενός τουριστικού σκάφους ως κεντρικού στοιχείου του λογοτύπου αφενός υποστηρίζει την χρήση του ονόματος ‘Marine’, αφετέρου συνδράμει ιδανικά στην οπτική απόδοση των χαρακτηριστικών που αναφέρθηκαν παραπάνω.

Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι για την επιτυχή ολοκλήρωση του έργου και για την αμέριστη αποδοχή κι ικανοποίηση από τους ίδιους τους ανθρώπους της επιχείρησης για το εξαιρετικό αποτέλεσμα, τους οποίους κι ευχαριστούμε για την επιλογή τους να εμπιστευθούν την OPEN UP Communications.



Επισκεφθείτε τη σελίδα μας στο Facebook και βρείτε ενδιαφέρουσες λύσεις και προτάσεις για την επιχείρησή σας.