Για περισσότερα από 20 χρόνια, ο Όμιλος Αττική δραστηριοποιείται στο χώρο εξυπηρέτησης κτηρίων, προσφέροντας υπηρεσίες ολοκληρωμένης διαχείρισης πολυκατοικιών ή επαγγελματικών ακινήτων, αναλαμβάνοντας από διευθέτηση οικονομικών θεμάτων και χρηματικών υποχρεώσεων, έως την έκδοση κοινοχρήστων και την κάλυψη κάθε είδους ανάγκης συντηρήσεων, επισκευών, καθαρισμού κι απολυμάνσεων.

Διαθέτοντας έμπειρα κι εξειδικευμένα στελέχη στη διαχείριση πολυκατοικιών και διατηρώντας παράλληλα, συνεργασίες με επιλεγμένα συνεργεία για την κάλυψη κάθε είδους κτηριακής ανάγκης, είναι σε θέση να ανταποκρίνεται αποτελεσματικά και με επιτυχία σε οτιδήποτε μπορεί να επηρεάσει την ομαλή, άνετη κι αξιοπρεπή χρήση από κατοίκους κι επισκέπτες των εσωτερικών ή εξωτερικών χώρων ενός ακινήτου.

Ταυτόχρονα, επενδύοντας σε νέες τεχνολογίες, σύγχρονα συστήματα κι ανανεωμένο εξοπλισμό, βασική επιδίωξη της εταιρείας είναι η συνεχής αναβάθμιση της ποιότητας εξυπηρέτησης και η βελτίωση του επιπέδου ικανοποίησης των πελατών της. Με ειδικές προσφορές και παροχές, ο Όμιλος Αττική επιδιώκει τη δημιουργία σταθερών και μακροχρόνιων σχέσεων συνεργασίας κι εμπιστοσύνης με διαχειριστές, ιδιοκτήτες κι ενοίκους διαμερισμάτων, ώστε να απολαμβάνουν με άνεση και ηρεμία, τις υποδομές και παροχές του κτηρίου τους, για όσον το δυνατόν μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, στο χαμηλότερο δυνατό κόστος.

Βασικός στόχος του σχεδιασμού του νέου λογοτύπου ήταν η σηματοδότηση μιας σύγχρονης, δυναμικής κι αξιόπιστης εταιρείας εξυπηρέτησης κτηρίων, που να εκπέμπει επαγγελματισμό, υπευθυνότητα, εμπειρία, εμπιστοσύνη, ασφάλεια κι επιλογή του καλύτερου πάντα συνεργάτη, προς όφελος ιδιωτών κι επιχειρήσεων, ιδιοκτητών ή ενοίκων ή γενικά χρηστών ενός χώρου.

Διανύοντας μια περίοδο αναδιοργάνωσης κι επανεκκίνησης και θέλοντας οι ιδιοκτήτες της επιχείρησης να περάσουν στην αγορά το μήνυμα της ανανέωσης, με απώτερο σκοπό την περαιτέρω ανάπτυξή της, μέσα από τη διατήρηση των υφιστάμενων πελατών, αλλά κυρίως την προσέγγιση νέου πελατολογίου, προέκυψε η ανάγκη μιας συνολικής επανατοποθέτησης της εικόνας και χάραξης μιας νέας στρατηγικής επικοινωνίας, περισσότερο φιλικής και οικείας σε νεότερης ηλικίας κοινό.

Για το λόγο αυτό, απευθύνθηκαν στο γραφείο μας, προκειμένου να βοηθήσουμε στην ενδυνάμωση της απήχησης, την ενίσχυση της φήμης, τη διείσδυση σε νέα τμήματα της αγοράς, την πληρέστερη ενημέρωση για υπηρεσίες που προσφέρει η επιχείρηση, την αύξηση των πωλήσεων, τη δυναμική ανάπτυξή της.

Με δεδομένη την έλλειψη οποιασδήποτε ενέργειας προβολής, την απουσία εταιρικών ψηφιακών καναλιών επικοινωνίας και τη μηδενική έκθεση και δημοσιότητα, η χαμηλή αναγνωρισιμότητα, η περιορισμένη φήμη, η μειωμένη εμπλοκή και σύνδεση με κοινά ενδιαφέροντος, αλλά και η αδυναμία προσέλκυσης υποψήφιων νέων πελατών, δημιουργούσαν αργά αλλά σταθερά αρνητικές επιπτώσεις για τη βιώσιμη λειτουργία της επιχείρησης.

Στο πλαίσιο αυτό, η ομάδα της OPEN UP Communications πρότεινε σε πρώτη φάση την υλοποίηση συγκεκριμένων ενεργειών που περιελάμβαναν:

  • το σχεδιασμό κι ανάπτυξη νέου λογοτύπου
  • την κατασκευή νέας εταιρικής ενημερωτικής ιστοσελίδας,
  • τη δημιουργία νέας επαγγελματικής σελίδας σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης και την ενεργή παρουσία σε αυτό,
  • την προώθηση μέσω μηχανής αναζήτησης,

έτσι ώστε να προσεγγίσει ευκολότερα και πιο αποτελεσματικά νέα τμήματα της αγοράς.

Έτσι λοιπόν, οι ιδιοκτήτες ανέθεσαν στο γραφείο μας τη μελέτη και το σχεδιασμό αρχικά νέου σήματος για την επωνυμία “Όμιλος Αττική”, σε αντικατάσταση της παλιότερης ονομασίας ‘Αττική Καθαριστική’, η οποία παρέπεμπε σε μια μόνο δραστηριότητα, περιορίζοντας έτσι τη σηματοδότηση και των άλλων πεδίων παροχής υπηρεσιών, που πλέον αποτελούσαν αναπόσπαστα τμήματα και σημαντικά business units της επιχείρησης.

Για το λόγο αυτό, ενσωματώθηκαν στο λογότυπο με λεκτική αναφορά οι τίτλοι των βασικών ζωνών υπηρεσιών, ώστε να δοθεί η δέουσα βαρύτητα στην προβολή μιας ολοκληρωμένης δέσμης εργασιών που καλύπτουν όλες τις κτηριακές ανάγκες, τόσο σε διοικητικό-οικονομικό, όσο και σε τεχνικό-βοηθητικό επίπεδο.

Βασικός στόχος του σχεδιασμού του νέου λογοτύπου ήταν η σηματοδότηση μιας σύγχρονης, δυναμικής κι αξιόπιστης εταιρείας εξυπηρέτησης κτηρίων, που να εκπέμπει επαγγελματισμό, υπευθυνότητα, εμπειρία, εμπιστοσύνη, ασφάλεια κι επιλογή του καλύτερου πάντα συνεργάτη, προς όφελος ιδιωτών κι επιχειρήσεων, ιδιοκτητών ή ενοίκων ή γενικά χρηστών ενός χώρου.

Η εικαστική πρόταση διακρίνεται για το λιτό και ξεκάθαρο σχεδιασμό, τη θετική κι ευχάριστη διάθεση, το συνδυασμό σοβαρού αλλά ταυτόχρονα και οικείου ύφους, τη χρήση κεντρικών οπτικών στοιχείων που εύκολα παραπέμπουν στο αντικείμενο της υπηρεσίας.

Ταυτόχρονα, για να επικοινωνηθούν τα ποιοτικά εκείνα γνωρίσματα της εταιρείας, που αποτελούν βασικές παραμέτρους επιλογής κι εμπιστοσύνης μιας επιχείρησης αυτού του κλάδου, όπως η αίσθηση σεβασμού και φροντίδας, ο ανθρωποκεντρικός χαρακτήρας των παρεχόμενων υπηρεσιών, η μέριμνα για τις ανάγκες συντήρησης και διατήρησης της αξίας ενός κτηρίου, προστέθηκε συμπληρωματικά ένα γραφιστικό χαρακτηριστικό (μια καμπυλωτή γραμμή) η οποία συμβολικά ‘αγκαλιάζει’ κάθε ακίνητο στο οποίο θέλουν να ζουν και να εργάζονται αξιοπρεπώς οι ένοικοί του.

Η χρήση συνδυασμού χρωμάτων (γκρί – μπλε – πράσινο) αποτυπώνει οπτικά και σηματοδοτεί νοητικά τόσο το ύφος της επιχείρησης, όσο και τις διακριτές υπηρεσίες που προσφέρει, με στόχο την άμεση σύνδεση του κοινού με τον κλάδο, την έλλειψη δυσαρμονίας και την εύκολη ταύτιση, μια αποτελεσματική χρωματική σύνθεση με ισχυρό αποτύπωμα.

Στη συνέχεια, η web development ομάδα της OPEN UP Communications ανέλαβε το σχεδιασμό, την ανάπτυξη και την κατασκευή μιας εταιρικής, πληροφοριακής ιστοσελίδας, με αναλυτική παρουσίαση του profile και των ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων της επιχείρησης, με πλήρη περιγραφή όλων των παρεχόμενων υπηρεσιών ανά κατηγορία και με ενημέρωση των επισκεπτών σε βασικά θέματα διαχείρισης πολυκατοικιών μέσω ερωταπαντήσεων (faq’s).

Σχεδιασμένη για εύκολη χρήση και γρήγορη πλοήγηση, σε μοντέρνο ύφος, πλήρως συνδεδεμένη με τη νέα ταυτότητα και με επίκεντρο την ολοκληρωμένη πληροφόρηση και την άμεση επικοινωνία με την εταιρεία, η νέα ιστοσελίδα https://omilosattiki.gr δίνει το στίγμα της ανανέωσης και της στρατηγικής ανάπτυξης της επιχείρησης, εισάγοντάς την στον ψηφιακό κόσμο.

Τέλος, η Digital Marketing ομάδα της OPEN UP Communications προχώρησε στη δημιουργία νέας επαγγελματικής σελίδας στο Facebook (Όμιλος Αττική – Διαχείριση Κτηρίων | Facebook), με στόχο την προσέγγιση ενός περισσότερο φιλικού κι ενεργού στη χρήση κοινωνικών δικτύων κοινού, μέσω της οποίας η επιχείρηση θα μπορέσει να χτίσει μια σχέση τακτικής επαφής κι εμπλοκής, με δημοσιεύσεις εταιρικού περιεχομένου, προώθησης των παρεχόμενων υπηρεσιών, αλλά και με ενδιαφέροντα θέματα γύρω από την οργάνωση, λειτουργία και συντήρηση μιας πολυκατοικίας.

Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι για την επιτυχή ολοκλήρωση των έργων και για την αμέριστη αποδοχή κι ικανοποίηση από τους ίδιους τους ιδιοκτήτες για το εξαιρετικό αποτέλεσμα, τους οποίους κι ευχαριστούμε για την επιλογή τους να εμπιστευθούν την OPEN UP Communications.



Επισκεφθείτε τη σελίδα μας στο Facebook και βρείτε ενδιαφέρουσες λύσεις και προτάσεις για την επιχείρησή σας.