Σε απόσταση 1,5 χλμ. από την ακτογραμμή της παραλίας της Πλάκας και μέσα στο φυσικό περιβάλλον της Ναξιακής, πεδινής υπαίθρου, βρίσκεται ένα συγκρότημα 5 εξοχικών κατοικιών, με τη διακριτική επωνυμία Petroto Abodes.

Το συγκρότημα, τοποθετημένο τόσο κοντά, αλλά ταυτόχρονα και σε μικρή απόσταση από την πολύβουη κατά τους καλοκαιρινούς μήνες παραλία της Πλάκας, προσφέρει ιδανικές συνθήκες για ήρεμες και χαλαρές διακοπές, σε ένα περιβάλλον στο οποίο κυριαρχεί το φυσικό στοιχείο, η τοπική χλωρίδα της περιοχής και ταυτόχρονα, η αίσθηση ενός ‘οικογειακού καταφυγίου’.

Μερικές μικρές απολαύσεις πολυτελούς διαμονής, όπως ένα γήπεδο τένις, μια παιδική χαρά, μια πλήρως οργανωμένη πισίνα, σε συνδυασμό με έναν σπιτικό κήπο με ελαιόδεντρα κι άλλα καρποφόρα δέντρα που έχει διαμορφωθεί περιμετρικά από τις κατοικίες, δημιουργούν τις τέλειες προϋποθέσεις για ξέγνοιαστες διακοπές μέσα σε ένα φιλικό, ζεστό, οικείο κι άνετο περιβάλλον.

Στη μελέτη της νέας ονομασίας έπρεπε να ληφθεί υπόψη η φιλοσοφία των ίδιων των ιδιοκτητών για παροχή φιλοξενίας, όχι σε ένα κλασικό τουριστικό κατάλυμα, αλλά σε ένα χώρο, η γοητεία και η ελκυστικότητα του οποίου πηγάζει από την αίσθηση διαμονής σε ένα χαλαρό, ήρεμο και ‘σπιτικό’ περιβάλλον.

Η συνολική εμπειρία διαμονής, η σχέση δεσίματος και διαχρονικής ελκυστικότητας και η αίσθηση οικειότητας που εκπέμπει ο χώρος, όλα αυτά τα χαρακτηριστικά που διαμορφώνουν το DNA του συγκροτήματος είχαν ελάχιστη ή σχεδόν μηδενική σύνδεση με την εταιρική ταυτότητα.

Ταυτόχρονα, η πρόθεση κι επιδίωξη των ιδιοκτητών για μια στοχευμένη προώθηση και προβολή των κατοικιών και για μια μακρόχρονη ανάπτυξη διαπροσωπικών σχέσεων με επαναλαμβανόμενους επισκέπτες δημιούργησαν την ανάγκη επανατοποθέτησης της συνολικής εικόνας και ταυτότητας του συγκροτήματος.

Η επωνυμία Petroto Abodes, ως ονομασία, ως διακριτικός τίτλος κι ως λογότυπο δεν προσέφερε θετικά σε επίπεδο σηματοδότησης. Μια αντιεπικοινωνιακή ονομασία, με ένα περίπλοκο σήμα, με δυσνόητες λέξεις, με αδυναμία σύνδεσης τόσο με το ίδιο το νησί, όσο και με τη φιλοσοφία, το ύφος και τη στρατηγική τοποθέτησης της επιχείρησης.

Έτσι, οι ιδιοκτήτες μάς ανέθεσαν το συνολικό σχεδιασμό νέου λογοτύπου, με ταυτόχρονη αλλαγή ονόματος.

Βασικός στόχος της επανατοποθέτησης της ταυτότητας ήταν η σηματοδότηση ενός παραδοσιακού, Κυκλαδίτικου τουριστικού καταλύματος με ποιοτικές παροχές, με σύγχρονες προδιαγραφές, με μια δυναμική προοπτική περαιτέρω ανάπτυξης και προσέλκυσης νέων πελατών, αλλά ταυτόχρονα και με ένα έντονο συναισθηματικό χαρακτήρα.

Στη μελέτη της νέας ονομασίας έπρεπε να ληφθεί υπόψη η φιλοσοφία των ίδιων των ιδιοκτητών για παροχή φιλοξενίας, όχι σε ένα κλασικό τουριστικό κατάλυμα, αλλά σε ένα χώρο, η γοητεία και η ελκυστικότητα του οποίου πηγάζει από την αίσθηση διαμονής σε ένα χαλαρό, ήρεμο και ‘σπιτικό’ περιβάλλον. Σε ένα περιβάλλον, όπου ο επισκέπτης ζει στιγμές ζεστασιάς, στιγμές που αναπόφευκτα τον οδηγούν στο συναίσθημα του δεσίματος με τον χώρο, κάνοντας τον να τον νιώθει πλέον ως τον δικό του χώρο.

Έτσι, προέκυψε η ανάγκη ανανέωσης και του εταιρικού tagline που θα συνοδεύει το νέο λογότυπο, ώστε να ενισχυθεί περαιτέρω η ταυτότητα και να σηματοδοτηθεί καλύτερα η φιλοσοφία, ο χαρακτήρας και το ύφος του καταλύματος.

Σε αυτό το πλαίσιο, η δημιουργική ομάδα της OPEN UP Communications προχώρησε στο σχεδιασμό αρχικών προτάσεων, όπου παρουσίασε και νέο προτεινόμενο εταιρικό slogan.

Με την πλήρη αποδοχή κι έγκριση της επιχείρησης, το συγκρότημα μετονομάστηκε σε Naxos Affinity Villas, δίνοντας έναν ξεκάθαρο τόνο και ύφος ανανέωσης της ταυτότητας, συνοδευόμενο από το tagline Embracing moments.

Η εικαστική πρόταση που επικράτησε κι εγκρίθηκε, αφορά σε μια εξ’ ολοκλήρου μοναδική προσέγγιση που χαρακτηρίζεται από έντονα καλλιτεχνικό ύφος με απλές γραμμές, χαλαρό σχεδιασμό σε minimal τόνο, με χρώματα και γραμματοσειρά που εκπέμπουν έντονη διάθεση χαλαρότητας, εξοικείωσης, ευχαρίστησης, καλοκαιρινής διάθεσης και ήρεμων διακοπών.

Ένα δομικό στοιχείο, χαρακτηριστικό του παραδοσιακού, νησιώτικου και συγκεκριμένα του Κυκλαδίτικου αρχιτεκτονικού ύφους, μαζί με τον ήλιο που ξεπροβάλλει από πίσω, δημιουργούν έντονα θετικά ερεθίσματα και αίσθημα σύνδεσης των διακοπών με έναν χώρο απλής, λιτής, λειτουργικής μα και ποιοτικής φιλοξενίας, χαρακτηριστικά και της ίδιας της Κυκλαδίτικης αρχιτεκτονικής.

Το απαλό γαλάζιο χρώμα συμβάλλει κι αυτό στη σηματοδότηση όλων εκείνων των χαρακτηριστικών της ήρεμης, χαλαρής, ζεστής και φιλόξενης διαμονής σε ένα νησιώτικο, ‘σπιτικό’ χώρο, με ταυτόχρονη αναφορά και στο θαλασσινό στοιχείο.

Στο πλαίσιο του συγκεκριμένου έργου, η ομάδα της OPEN UP Communications προχώρησε και στη δημιουργία ενός συνοπτικού brand manual, με οδηγίες χρήσης και παρουσίαση εφαρμογών του νέου λογοτύπου.

Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι για την επιτυχή ολοκλήρωση του έργου και για την αμέριστη αποδοχή κι ικανοποίηση από τους ίδιους τους ανθρώπους της επιχείρησης για το εξαιρετικό αποτέλεσμα, τους οποίους κι ευχαριστούμε για την επιλογή τους να εμπιστευθούν την OPEN UP Communications.



Επισκεφθείτε τη σελίδα μας στο Facebook και βρείτε ενδιαφέρουσες λύσεις και προτάσεις για την επιχείρησή σας.