Δημιουργία ιστοσελίδας με μία τοπική επιχείρηση

Στις μέρες μας, περισσότερο από ποτέ, η δημιουργία ενός site έχει γίνει όχι απλά εύκολη αλλά και απαραίτητη.

Με τη διείσδυση του internet και την αυξανόμενη χρήση των μηχανών αναζήτησης, των συσκευών κινητών τηλεφώνων ως εργαλείων πολλαπλών λειτουργιών (επικοινωνίας, διασκέδασης, ενημέρωσης, αγορών) και γενικά του ηλεκτρονικού τρόπου εξυπηρέτησης “e-“ (e-commerce, e-banking, e-shopping) στην καθημερινότητα όλων μας, είναι απορίας άξιο γιατί μπορεί να υπάρχουν ακόμη επιχειρήσεις, όσο μικρές ή τοπικής εμβέλειας κι αν είναι, που δεν διαθέτουν μια επαγγελματική ιστοσελίδα.

Χαρακτηριστικά, από έρευνες προκύπτει οτι στην Ελλάδα ποσοστό 30% των μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων δεν διαθέτουν εταιρικό site, ενώ ηλεκτρονικό κατάστημα (e-shop) διαθέτει μόνο το 20%.

Οι περισσότεροι ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων επικαλούνται διάφορους λόγους για το οτι δεν διαθέτουν επαγγελματική ιστοσελίδα, όπως η έλλειψη γνώσεων, χρόνου ή και χρημάτων. Αξίζει όμως να αναφερθεί οτι πολλοί από αυτούς θεωρούν οτι δεν χρειάζεται να έχουν site, είτε γιατί δεν τους είναι απαραίτητο, είτε γιατί διαθέτουν παρουσία στα κοινωνικά δίκτυα κι αυτό τους αρκεί.

Με την πανδημία του covid-19 να έχει επηρεάσει κάθε πτυχή της ζωής μας μες στο 2020, είναι πλέον αντιληπτό από ολοένα και περισσότερους επιχειρηματίες πως η είσοδος της ψηφιακής τεχνολογίας στην επαγγελματική τους δραστηριότητα είναι αναπόφευκτη.

Εάν διαθέτετε μια μικρή τοπική επιχείρηση και πιστεύετε ακόμη οτι η δημιουργία ενός εταιρικού site είναι περιττή, ακολουθούν παρακάτω μερικοί σοβαροί λόγοι που θα σας πείσουν για το αντίθετο.

1. Οι καταναλωτές θεωρούν πλέον δεδομένη την ύπαρξη ενός εταιρικού site
Σήμερα, περισσότερο από ποτέ, οι καταναλωτές θέλουν να αναζητούν πληροφορίες για την επιχείρησή σας μέσα από το εταιρικό σας site. Ακόμη κι αν πρόκειται για το μαγαζί της γειτονιάς τους ή για το ντόπιο κατάστημα, οι πιο πολλοί καταναλωτές ψάχνουν πλέον πρώτα στο διαδίκτυο για πληροφορίες πριν αποφασίσουν να προχωρήσουν σε κάποια αγορά. Εάν δεν έχετε εταιρική ιστοσελίδα, αυτό μπορεί να σημαίνει πως η επιχείρησή σας είτε δεν έχει προοπτικές ανάπτυξης, είτε δεν ψάχνει για νέους πελάτες, είτε δεν θέλει να προσαρμοστεί στη νέα ψηφιακή εποχή, με αποτέλεσμα να στέλνετε λάθος μηνύματα στους πελάτες σας.

2. Μέσω ενός εταιρικού site ελέγχετε καλύτερα την εικόνα και την ταυτότητα της επιχείρησής σας
Τα σχόλια και οι αξιολογήσεις που μπορεί να έχει η επιχείρησή σας σε τρίτες ιστοσελίδες μπορεί να είναι κάτι θετικό, αλλά γιατί να μην ελέγχετε καλύτερα εσείς την εικόνα της εταιρείας σας στο διαδίκτυο; Με το δικό σας εταιρικό site, έχετε τη δυνατότητα να παρουσιάσετε εσείς με τον πιο επίσημο τρόπο το ποιοι είστε, τι προσφέρετε και γιατί να σας επιλέξουν οι πελάτες σας, χωρίς να εξαρτάται η εικόνα της επιχείρησής σας απο το τι λένε οι άλλοι για εσάς. Και αυτό μπορείτε να το κάνετε, έχοντας δημιουργήσει και εφαρμόσει στο site σας, τη δική σας ταυτότητα, το δικό σας λογότυπο και την αισθητική της δικής σας εταιρείας.

3. Ένα εταιρικό site αυξάνει το κύρος και την αξιοπιστία και ενισχύει τη φήμη της επιχείρησής σας
Οι καταναλωτές σήμερα είναι πολύ πιο εξοικειωμένοι με την αναζήτηση επιχειρήσεων μέσω διαδικτύου και γνωρίζουν καλύτερα πως να αξιολογούν τις εταιρείες από την ψηφιακή τους παρουσία. Μάλιστα, περίπου 2 στους 3 καταναλωτές μπορούν να καταλάβουν εάν είστε μια αξιόπιστη επιχείρηση μόνο από το σχεδιασμό του site σας. Γι΄αυτό είναι πολύ σημαντικό να έχετε ένα σύγχρονο, μοντέρνο, ενημερωμένο και φιλικό στο χρήστη εταιρικό site με διακριτή ηλεκτρονική διεύθυνση, στοιχεία που αυξάνουν το κύρος κι ενισχύουν τη φήμη της εταιρείας σας. Μάλιστα, σε μια εποχή έντονης αβεβαιότητας κι ανασφάλειας, ένα επαγγελματικό εταιρικό site καθησυχάζει τους πελάτες σας και τους στέλνει το μήνυμα οτι βρίσκεστε σε λειτουργία.

4. Με ένα εταιρικό site μπορείτε να κάνετε πωλήσεις διαδικτυακά
Η πανδημία του covid-19 αύξησε σημαντικά τη χρήση του διαδικτύου απο τους καταναλωτές για παραγγελίες και αγορές μέσω των e-shops. Και πριν όμως, από αυτήν την κατάσταση, οι online αγορές είχαν αυξηθεί τα τελευταία χρόνια. Πρόκειται για μια τάση που θα συνεχίσει ακόμη κι όταν ανοίξουν κανονικά τα καταστήματα για τους πελάτες τους, μετά τη λήξη της πανδημίας. Έτσι, ακόμη κι αν θεωρείτε οτι η επιχείρησή σας δεν ανήκει στην κατηγορία του ηλεκτρονικού εμπορίου και δεν θέλετε να μπείτε σε αυτή τη διαδικασία, ένα ηλεκτρονικό κατάστημα μπορεί να βοηθήσει σημαντικά τις πωλήσεις και του φυσικού σας καταστήματος. Ακόμη και τις ώρες που δεν λειτουργεί το φυσικό σας κατάστημα, με το e-shop μπορείτε να προσελκύσετε πελάτες και να αυξήσετε τις πωλήσεις σας, να λειτουργήσετε με την τεχνική του click-away ή του click-in shop.

5. Ένα εταιρικό site συμφέρει οικονομικά μια μικρή επιχείρηση για να διαφημιστεί
Πολλές μικρές επιχειρήσεις που δεν έχουν site εμφανίζονται μόνο σε ηλεκτρονικούς καταλόγους ή προσπαθούν να διαφημιστούν με παραδοσιακά μέσα έτσι ώστε να γίνουν γνωστές. Είναι όμως αυτές οι πιο συμφέρουσες κι αποτελεσματικές λύσεις; Η παραδοσιακή διαφήμιση κοστίζει ακριβά, ενώ και οι ηλεκτρονικοί κατάλογοι επιχειρήσεων δεν είναι ιδιαίτερα φθηνοί και δεν προσφέρουν μεγάλη κάλυψη. Αντίθετα, με ένα εταιρικό site μπορείτε να απευθυνθείτε και να κάνετε γνωστή την επιχείρησή σας σε ευρύτερα κοινά χωρίς μεγάλο κόστος.

6. Νέοι πελάτες από την περιοχή σας μπορούν να σας βρουν πιο εύκολα εάν έχετε site
Όσοι πιστεύουν οτι τα sites τα χρειάζονται επιχειρήσεις που θέλουν να πουλούν τα προϊόντα τους σε πελάτες που βρίσκονται γεωγραφικά σε οποιαδήποτε περιοχή της χώρας ή και στο εξωτερικό, κάνουν λάθος. Με ένα site μπορούν να σας βρουν πιο εύκολα ακόμη και καταναλωτές από την τοπική αγορά ή την περιοχή σας. Πολλές αναζητήσεις για αγορές στο διαδίκτυο αφορούν σε καταναλωτές που θέλουν να ψωνίσουν από την τοπική αγορά τους. Με τη χρήση του κινητού του, ένας καταναλωτής μπορεί να βρίσκεται στο δρόμο και να ψάχνει στην περιοχή του για ένα κατάστημα, ένα εστιατόριο ή κάποια υπηρεσία. Εάν δεν έχετε ένα εταιρικό site συμβατό για κινητά, μπορεί να χάσετε πελάτες που ψάχνουν το προϊόν ή την υπηρεσία σας και βρίσκονται στην περιοχή σας.

7. Η παρουσία στα κοινωνικά δίκτυα δεν είναι από μόνη της αρκετή
Πολλές μικρές επιχειρήσεις θεωρούν πως η δημιουργία ενός profile ή ενός λογαριασμού στα κοινωνικά δίκτυα είναι αρκετή για την online παρουσία τους. Ειδικά, εάν βλέπουν π.χ. οτι στο Facebook ή στο Instagram έχουν αρκετούς ακολούθους και fans ή οτι έχουν αυξημένη αλληλεπίδραση και πολλά likes. Δυστυχώς, όμως, μια τέτοια στρατηγική έχει μειονεκτήματα. Κατ’ αρχάς, θα εξαρτάται πάντα η παρουσία σας και ο τρόπος επικοινωνίας από το κοινωνικό δίκτυο στο οποίο έχετε λογαριασμό. Ισχύουν συγκεκριμένοι κανόνες σε κάθε πλατφόρμα και κάτι που επιτρέπεται σήμερα μπορεί να μην ισχύει αύριο. Έτσι, δεν έχετε τον απόλυτο έλεγχο
του περιεχομένου και των μηνυμάτων σας, όταν χρησιμοποιείτε κάποιο κοινωνικό δίκτυο. Επίσης, οι τάσεις αλλάζουν, τα κοινά της κάθε πλατφόρμας μετακινούνται, η ταυτότητα του κάθε δικτύου μπορεί να μην ταιριάζει στο δικό σας profile. Αντίθετα, το δικό σας site ανήκει σε εσάς. Μπορείτε να επικοινωνήσετε ο,τι θέλετε, με όποιον τρόπο θέλετε και οι χρήστες του διαδικτύου να σας βρίσκουν πάντοτε, ανεξαρτήτως των επιλογών τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Στην OPEN UP COMMUNICATIONS πιστεύουμε στον ψηφιακό μετασχηματισμό της ελληνικής οικονομίας και στην αναβάθμιση των μικρών, τοπικών επιχειρήσεων, μέσω της εισόδου τους στην ψηφιακή εποχή. Διαθέτουμε την τεχνογνωσία, την εξειδίκευση, την εμπειρία, μα πάνω απ’ όλα την όρεξη, το πάθος και τη φιλοδοξία να σας ανοίξουμε την πόρτα στην ψηφιακή εποχή, σχεδιάζοντας μαζί σας την εταιρική σας παρουσία στο διαδίκτυο.
Με οικονομικά συμφέρουσες λύσεις και σχεδιαστικά μοντέρνες και δημιουργικές προτάσεις, μπορείτε να ενισχύσετε την εικόνα και τη φήμη σας, να διαφημιστείτε καλύτερα και να αποκτήσετε νέους πελάτες, κατακτώντας τη θέση που σας αξίζει στο νέο ψηφιακό περιβάλλον, εκεί δηλαδή που βρίσκονται πλέον οι περισσότεροι καταναλωτές.
Επικοινωνήστε σήμερα κιόλας και συζητήστε μαζί μας τις ανάγκες σας.
Η ομάδα μας θα σας προτείνει τις πλέον κατάλληλες λύσεις για να αποκτήσετε ένα εταιρικό site που θα αποτελεί την καλύτερη “βιτρίνα” της επιχείρησής σας.

Post Tags:


Επισκεφθείτε τη σελίδα μας στο Facebook και βρείτε ενδιαφέρουσες λύσεις και προτάσεις για την επιχείρησή σας.